Napadi na medijske kuće i organizacije, više medija, Beograd, 19.07.2019.


Posle emisije “360 stepeni” na N1, koja se bavila stanjem u medijima i hajkama u tabloidima i javnom govoru, poslanici Skupštine Srbije su u direktnom prenosu zasedanja na RTS-u etiketirali medije i NVO kao “antidržavne” organizacije.

Šef poslaničke grupe Srpske napredne stranke Aleksandar Martinović je rekao: “To je u stvari televizija samo po nazivu, jedan agitprop novog DOS-a koji se zove Savez za Srbiju i koji 24 sata, mislim na televiziju N1 – sad slobodno neka me ponovo razapnu, mene i sve moje kolege – vodi jednu besomučnu, ubitačnu kampanju protiv predsednika Republike, protiv Vlade Srbije, protiv pojedinih narodnih poslanika”.

On je dodao da nije zaboravio “ni sve druge medije koji su navodno neslobodni”.

Martinović je rekao i: “Poput Vremena, NIN-a, Nedeljnika, Novog magazina, na čijim stranicama možete da pročitate samo najmonstruoznije laži i nesitine o Aleksandru Vučiću, ministrima, pojedinim narodnim poslanicima, Srbiji kao državi… Sad je samo nagradno pitanje ko je sledeći od nas na udaru, tih takozvanih medija koji su neslobodni, koga će sad da uzmu na nišan ovi sa N1, vremena, Danasa, Nedeljnika, Novog magazina itd”.

Aleksandar Šešelj iz Srpske radikalne stranke je u Skupštini Srbije rekao da nevladine organizacije finansiraju dnevne i nedeljne listove, i dodao: “Iste te medije o kojima je govorio Martinović – i Vreme i Danas i ostale. A oni su najpoznatiji po tome što je za njih Kosovo nezavisna država, u Srebrenici se desio genocid, Srbi su genocidan narod, narod ratnih zločinaca, zaostao, primitivan, krezub i kakav sve ne”.

Država SR
Ime i prezime TV N1, Danas, Vreme, Nedeljnik i Novi Magazin
Pol Grupa
Datum 19/07/2019
Grad Belgrade, Serbia
Tip incidenta Napadi na medijske kuće i organizacije
Tip medija Elektronski Štampani
Izvor TV N1
Da li je novinarsko udruženje informisano? Da