Adrija medija podnela stotine tužbi

0
264
Source/Author: FoNet

BEOGRAD, 08.08.2017. – Adrija Medija Grupa (AMG) i njen predsednik Aleksandar Rodić saopštili su danas da su podneli više stotina tužbi i krivičnih prijava zbog “brutalne brutalne represije i nezapamćene kampanje” kojima su izloženi.

U saopštenju se precizira da je „podneto ukupno 150 tužbi zbog iznošenja laži i kleveta, povrede ugleda i časti i ličnosti protiv Informera i Dragana J. Vučićevića, televizije Pink i Željka Mitrovića, televizije Happy i Milomira Marića, Srpskog telegrafa, Milana Lađevića, Borisa Vukovića i Saše Milovanovića, Politika novine i magazini d.o.o. izdavača Politike“.

„Podneta je tužba i protiv predsednika Aleksandra Vučića“, kome AMG pripisuje „iznošenje laži i kleveta koje su dovele do povrede ugleda, časti i ličnosti Aleksandra Rodića“.

„Vrednost tužbenih zahteva iznosi više stotina miliona dinara“, napominje se u saopštenju AMG.

Nadležnim tužilaštvima AMG je podnela i „pet krivičnih prijava, i to protiv članova Saveta REM zbog osnovane sumnje da su počinili krivično delo nesavesnog rada u službi,

protiv N. N. lica iz Poreske uprave i Dragana J. Vučićevića, kao podstrekača zbog odavanja službene tajne, nesavesnog rada u službi i zloupotrebe službenog položaja, protiv Ivane Draganjac, direktorke filijale Poreske uprave Stari grad, i Dragane Marković, direktorke Poreske uprave Republike Srbije, zbog zloupotrebe službenog položaja, protiv Nebojše Stefanovića, ministra unutrašnjih poslova, zbog zloupotrebe službenog položaja u vezi s krivičnim delom povreda ravnopravnosti, zbog ugrožavanja sigurnosti, kao i zbog povrede slobode govora i javnog istupanja“.

U saopštenju AMG navodi da su podnete i krivične prijave „protiv Centrosinergije, Štampa sistema, Future plus i Mog kioska, Insajder tima, Medijske mreže i odgovornih lica“, koje tereti za „zloupotrebu monopolističkog položaja i zloupotrebu položaja odgovornih lica“, kao i za „sprečavanje štampanja i rasturanja štampanih stvari i emitovanja programa“.

Kod Regulatornog tela za elektronske medije, ukazuje u saopštenju AMG, „podneto je ukupno 10 prijava, od kojih je osam protiv televizije Pink, jedna protiv Studija B i jedna protiv televizije Happy“.

Uz najavu da će i ubuduće štititi „svoja prava u okvirima nadležnih institucija Republike Srbije“, AMG poručuje da će koristiti sva sredstva predviđena zakonima da zaštiti kompaniju i sve zaposlene.